به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«
استال پرس»و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه چابهار، یاسر رستمی، معاون این شرکت در این نشست، نظارت دقیق بر نحوه توزیع فرآوردههای نفتی و ارائه خدمات مطلوب به مردم را از مهمترین اولویتهای شرکت عنوان کرد.
وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه مالکان و متصدیان جایگاهها در ناحیه ایرانشهر گفت: این تعامل سازنده موجب افزایش رضایتمندی مردم و مسئولان محلی شده است. وی افزود: منطقه چابهار با تأمین بهموقع و کافی فرآوردههای نفتی و همچنین فعالسازی مستمر تیمهای نظارتی، تلاش میکند کیفیت خدماترسانی در تمامی مجاری عرضه را ارتقا دهد.
رستمی در ادامه با خطاب به جایگاهداران ناحیه ایرانشهر، بر رعایت کامل استانداردهای کمی و کیفی، دستورالعملهای ایمنی، نظم، آراستگی محیط و تکریم اربابرجوع تأکید کرد و خواستار راهنمایی مناسب مشتریان در فرآیند ارائه خدمات شد.
در ادامه این جلسه، مهرداد یزداندوست، سرپرست ناحیه ایرانشهر نیز گزارشی از اقدامات انجامشده طی ششماهه نخست سال جاری ارائه کرد.
در پایان، مالکان و متصدیان جایگاههای عرضه سوخت نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و راهکارهای بهبود خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای خبر/