غفلت تجار ایرانی از قدرت بلاگرهای محلی

30 ارديبهشت 1404 ساعت 9:40

حسن عمیدی استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات به مناسبت روز ارتباطات در یادداشتی به علل عدم موفقیت محصولات‌ کشورمان در بازارهای جهانی و منطقه پرداخت و نوشت: تولیدکنندگان ایرانی در تولید موفق هستند، اما در معرفی محصول ضعف دارند. بدون پیوست رسانه‌ای و شناخت فرهنگی نمی‌توان انتظار حضور مؤثر در بازارهای جهانی را داشت.


تجار ایرانی همچنین علاوه بر استفاده از بلاگرهای محلی می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی بومی برای معرفی محصولات خود در یک کشور خارجی استفاده کنند. متأسفانه در ایران اغلب تمرکز معرفی محصول، محدود به داخل کشور است و شناخت کافی از اکوسیستم رسانه‌ای کشورهای هدف وجود ندارد و باید به این نکته توجه شود که در بسیاری از کشورها، یک بلاگر محلی می‌تواند تأثیری چندبرابر نسبت به یک کمپین رسمی داشته باشد.


کد مطلب: 429102

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/429102/غفلت-تجار-ایرانی-قدرت-بلاگرهای-محلی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir